СБЕРБАНК пропонує повний комплекс банківських послуг, який підійде як приватним особам, так і корпоративним клієнтам. Зручно, що більшу частину розрахункових операцій можна проводить в режимі online. Представники бізнесу відзначають сервіс перевірки бізнес-партнерів, який дозволяє їм не помилитися під час прийняття управлінських рішень.
5
1
1
Минулого тижня зверталася до банку в відділення Дніпра на Вокзальній площі за 5 хвилин до закриття відділення з метою отримання консультації по переказам. Менеджер проконсультувала щодо пакетного обслуговування та різновидів перекладів. Залишилася дуже задоволена. Дякую за доброзичливість!
Дякуємо, Ирино, за ваш відгук! Раді, що вас повністю влаштувало обслуговування в Сбербанку.
Багато років є клієнтом цього банку, так як туди перераховують зарплату. Хочеться сказати на рахунок банкоматів, які часто не працюють або заковтують карту і не віддають. Доводиться телефонувати на гарячу лінію і чекати коли карту повернуть. Добре що зараз з’явився безконтактний спосіб зняття грошей. Також для вкладу вибрала цей банк через його стабільності, толь і процентна ставка трохи менше інших банків. За те я впевнена, що ніхто не обдурить.
Дякую! Сподіваюсь, що працівники банку незабаром усунуть технічні несправності банкоматів.
Найпростіший банк в нашій стране.Роблю через нього комунальні платежі, комісія як у всіх інших банків. Користуюся ним, тому що їх відділення знаходиться на одній вулиці, де я живу. Матір отримує пенсію через Ощадбанк і іноді можуть бути затримки в день-два. Нічого примітного або видатного. Щодо перекладів з інших країн, то знаю точно, що можуть бути проблеми з отриманням переказу в рублях у зв’язку політичної ситуації.
Дякую, що висловили свою думку. Наразі у багатьох банках можут бути затримки переказів у зв`язку з політичною ситуацією.
Для чого банку гаряча лінія, якщо від неї жодного толку??? Дзвониш на гарячу лінію – відправляють у відділення банку, дзвониш у відділення банку, а вони там нічого не знають і не можуть надати корректної та вірної інформації. Вже другий місяць намагаюсь підключити послугу про виписку по рахунку на електронку. Дій з сторони банку НІЯКИХ!!!Тільки і чуєш: “Ми Вам передзвоним…”. От тільки той дзвінок чекаю 2 місяці…