Банк користується популярністю у клієнтів по всій Україні. Широка мережа банкоматів і відділень Креді Агріколь Банку, різноманітна кредитна програма була по достоїнству оцінена фізичними особами. Підприємці, особливо пов’язані з аграрним бізнесом, відзначають комплексні програми допомоги.
11
2
0
Що за банк де немає терміналу?))) А це відділення на Б.Хмельницького в Черкасах! мені просто смішно. Щоб заплатити держмито потрібно зняти гроші з карти бо на касі немає терміналу!))) Це провал панове !!!!
Дякую за відгук. Дійсно дивна ситуація. Можливо вам просто не пощастило і ви потрапили на момент технічної неполадки.
Перший раз звернулася в цей банк в кінці 2011 року, при оформленні отримання допомоги в центрі зайнятості. Обслуговування клієнтів уважне і ввічливе. Черги в відділенні були всього пару разів, на хвилі ажіотажу з валютою.
Звичайно є кілька мінусів, але вони не настільки критичні. Один з мінусів – дуже мало відділень (як і банкоматів) і не в кожному місті є. Другий – якщо кілька разів невірно набрати код – блокується карта і розблокування перший раз проходить безкоштовно, але далі тільки платно.
Щоб закрити депозит і забрати гроші необхідно за три дні до закінчення терміну договору прийти і написати заяву. Деякі послуги, які в інших банках безкоштовні в Агрікола платні.
Але в цілому банк викликає довіру, і обслуговування на належному рівні.
Дякую за відгук. Давайте розберемося в мінусах. Дефіцит відділень – недолік, який, я сподіваюся, з часом усунеться. Блокування картки – насправді перевага, оскільки захищає клієнта банку від шахраїв. Щоб не забувати цифри, вибирайте асоціативні комбінації. Процедура закриття депозиту і попереднє замовлення коштів – поширена, хоча, згоден, не зовсім комфортна для людини, практика.
Доброго дня. Хочу поділитися своїм відкликанням про даному банку. Я влаштувалася на роботу, яка співпрацює з Креді Агріколь, відповідно, мені робили карту від цього банку. В цілому по часу на це пішло близько 2-ох тижнів. Після того як моя карта була готова мені написали смс на телефон такого плану: “ваша карта готова, для отримання звертайтеся до відділення”. І я особливо не зрозуміла в яке саме відділення. Подумала, напевно, не має значення. Прийшла в найближчу до будинку відділення, де мені сказали, що у них моєї карти немає і відправили до відділення за іншою адресою. Цей момент мене збентежив, так як ні роботодавець, ні сам банк не повідомив де саме моя карта буде мене чекати. У підсумку я отримала свою карту, співробітники банку з приводу цієї ситуації нічого путнього не об’яснілі.В цілому співробітники банку ввічливо зверталися, розповіли про всі умови користування і т.д. Зняла зірку тільки через те, що довелося трохи побігати, щоб знайти свою карту.
Дякую за відгук. Швидше за все така ситуація склалася через те, що роботодавець уклав договір на корпоративне обслуговування в конкретному відділенні і замовлення на нього карти. Через непорозуміння вам довелося шукати карту. Радий, що все успішно закінчилося.
Вперше звернувся до цього банку в 2014 році, коли в країні сталася Революція Гідності і був період нестабільності. На відміну від багатьох інших банків – цей показав себе з кращого боку. У той час, коли інші банки заморожували рахунки клієнтів або відмовляли у видачі готівки, у Креді Агріколь Банку таких проблем не спостерігалося. Беру у них вже третій кредит і не сумніваюся, що у них можуть виникнути якісь проблеми.
Спасибі за відповідь. Кредит Агріколь Банк входить у французьку групу, тому установа відрізняється своєю стабільною роботою.
Шукав собі банк для фінансування свого бізнесу, вирішив ознайомитися з умовами та можливостями даного банку. Почав ставити запитання консультантам, шукати іншу інформацію, відгуки, тому що вибір банку дуже важливий для бізнесу. Особисто мені не сподобалося одна умова, хоча на перший погляд все прозоро. Хто буде шукати собі банк для бізнесу, рекомендую, але будьте уважні.
Дякую за відгук. Ви абсолютно правильно робите, що детально вивчаєте інформацію перед підписанням будь-яких договорів. Бажаю вам удачі в виборі ідеального банку для фінансування.
Депозити видають нормально (зараз це прям подвиг 🙂 ). Сьогодні замовив, завтра забрав з поточного депозиту. Добре хоч якісь банки у нас нормально працюють. Співробітники теж сподобались. Рік в банку обслуговуюсь. Покищо задоволений.
Жахлива накомпетентність. Жодна особа із центрального відділення не змогла знайти відповіді на питання по переводу коштів, довелося дізнаватися через друзів. Спілкуватися із клієнтом не уміють, після кожного візиту до цього банку мене тіпало від роздратування. Також я співпраюцвав із відділенням на Басейній 23. Рівень той самий. В результаті я закрив свої рахунки і не маю бажання співпрацювати із цим банком в майбутньому.
Дякую за відгук. Нічого собі історії, керівництву потрібно добре замислитися над системою навчання персоналу.