Користувачі вважають “Глобус” універсальним банком, оскільки він пропонує оформлення різних карт, кредитів та інших продуктів. Для людей, які часто міняють валюту, передбачені вигідні курси обміну. Також у банку оптимальні умови для накопичень, користувачі відкривають кілька вкладів й заощаджують гроші.
Недоліком Банку Глобус люди вважають довгі черги у відділеннях, тому більшість власників карток виконують усі операції онлайн. Є гаряча лінія, по якій можна швидко зв’язатися з консультантом, але, зі слів клієнтів, вони не завжди компетентні у всіх питаннях.
8
4
4
Історія про відділення в Дніпрі біля мост сіті. У банку немає ніяких додатків або подібних альтернатив для відстеження своїх рахунків їх клієнтами. Жахливо незручно кожен раз дзвонити і по 5-10 чекати відповіді, щоб потім відповідати на ряд питань типу інн, номера рахунку і т.д. зрозуміло, що це зроблено заради безпеки, але у мене під руками не завжди є потрібний пакет усіх документів, які їм потрібні, щоб відповісти чи пройшов мій платіж. А ще у банку жахлива система оповіщення клієнтів, вірніше, її практично немає. Повідомлення то приходять, то немає. Коли дзвониш, відповідаєш на ряд питань, потім дізнаєшся, що банк не повідомив про будь-які зміни і завдяки цьому тобі доводиться добре так доплатити.
Дякую за відгук. Так, ви маєте рацію, на сьогоднішній день існує безліч технологій, які б допомагали ініціалізації клієнта. Однак все, що робить банк, направлено на посилення безпеки. Тут вже вибір кожного – погоджуватися на підтвердження “вручну”, або не користуватися послугами.
Подзвонив на лінію згідно роботі з виконавчими листами, мені повідомила молода дівчина, то що для того щоб відкликати виконавчий бланк, необхідно прийти в банк, скласти звернення і мені його відразу повернуть. Прибув через 2 години в банк, там нічого не приймають, повідомляють, посилай поштою. Як наслідок через впровадження в оману мене малограмотним працівниками загублені півдня, 5 літрів палива і велика кількість нервів. Вибачатися не потрібно переді мною, просто перерахуйте в карту вартість 5 л. бензину.
Дякую за відгук. Банку необхідно терміново провести навчальні захід для своїх співробітників, оскільки неозброєним оком видно проблеми з обслуговуванням.
Шкода, що не можна поставити менше, ніж одну зірочку.
Це не банк, а конторка по обдиранню своїх клієнтів.
Взяв авто через них в кредит (банк вибрати не можна було). Видали картку. Питаю: “У вас є додаток на AppStore – можна оплачувати кредит через нього” – “Можна”.
Прийшов час погашення кредиту – в перших числах перекладаю на картку гроші, бачу в додатку, що гроші зараховані, через 15-20 хвилин роблю платіж по кредиту. Від банку ніякої інформації не приходить (ні СМС, ні Viber).
Настає 10е число, приходить повідомлення, мовляв “погашення кредиту на суму ХХХ, погащеніе відсотків на суму ХХХ, залишок на рахунку -ХХХ”. У сенсі “мінус” ??? !!!
Їду в банк, пояснюю ситуацію, відповідь працівників банку – “Ну, гроші-то у вас відображаються на рахунку як” + “, АЛЕ НАСПРАВДІ ЇХ ТАМ ЩЕ НЕМА, і ви погашали свій кредит за рахунок кредитних коштів своєї кредитної картки. Звідси комісія банку “.
СУПЕР !!! Мінус 1000 грн моїх кровних поцупив хитрий банк за рахунок нелогічних, хитрих і непрозорих схем.
Тобто банк показує мені, що гроші мої зайшли, потім бере з мене комісію, а за час, поки мої гроші “десь” зараховуються може провертати з ними інші фінансові операції отримуючи додатковий заробіток ???
Зараз карантин, часу у мене багато, буду намагатися розповісти “всьому світу” про цю конторку.
Дякую за відгук. У вас досить непроста ситуація, оскільки, швидше за все, банк покаже паперові “правила” зарахування коштів на карту, де буде вказано, що гроші можуть “подвисати” на кілька годин, а то й днів. за фактом виходить зовсім інше. Моя порада – спробуйте відмовитися від кредитного ліміту, щоб оплата могла проходити тільки з “плюса” на карті.
Сам по собі банк хороший, але персонал в ньому. З курсом все класно, депозит оформляється легко, в загальному, про функціональність банку нічого поганого сказати не можу.
А далі починається розмова про комунікації банк-клієнт. Це жах. Черги у відділеннях як окремий вид мистецтва, мені здається, хтось колись в них народить. Доводиться все робити онлайн, але якщо раптом потрібна допомога консультанта – бажано, коли підняли трубку, відразу просити дати того, хто може допомогти, тому що ті консультанти, до яких ти відразу потрапляєш – тихий жах.
Спасибі, що поділилися думкою. Василь, на сьогоднішній день, більшу частину операцій можна здійснювати без особистого візиту до відділень. Наприклад, дивитися баланс на картах, проводити платежі, відправляти кошти на рахунки, працювати зі своїм депозитом, контролювати кредитну історію, дивитися залишок заборгованості, дізнаватися наступну дату списання, моніторити курс валют.
При першому зверненні мабуть стався якийсь системний збій все комп’ютери зависли довелося чекати близько 20 хвилин. Коли подавали заявку на кредитну карту оператор кілька разів помилилася переписуючи моє прізвище, її постійно відволікали з особистих розмов подруги, що напевно і позначилося на її неуважності. В цілому враження від одного оператора склалися м’яко кажучи не дуже, що я думаю не повинно вплинути на сприйняття організації в цілому.
Спасибі, що поділилися думкою. Системний збій, на жаль, трапляється і від нього не застрахований ніхто. А ось неуважність співробітників – серйозний удар по репутації фінансової установи. Раджу вам завжди уважно перевіряти документи та договори, щоб уникнути таких помилок.
Зовні банк нічим не відрізняється від багатьох подібних. Але далеко не всі співробітники розбираються в послугах, що надаються. Приходила з метою взяття кредиту. Спеціальною умовою була наявність дострокового погашення. Відповіли, що такий пункт є. Достроково поклала потрібну суму за чотири місяці. А за підсумком, так і не списали. Подзвонила, мені сказали, що по моїй програмі таке не передбачено. Ось так ось товариші.
Спасибі за корисний відгук. На жаль, до цього дня у банку можна потрапити на некомпетентного співробітника. Будемо сподіватися, що представники Глобус Банку читають відгуки та проведуть навчальні заходи для своїх співробітників.
У банк Глобус зверталася, коли оформляла кредитну карту. Прийшла в офіс банку і провела там півдня, напевно. Черга велика, а співробітників в банку мало і обслуговувати нікому. Потім все-таки обслужили, сказали, які документи підготувати і принести, дзвонила уточнити, співробітниця так і не відповіла конкретно, що ще треба, довелося знову йти в офіс. Загалом, карту отримала, але із затримками.
Дякую за відгук. Людський фактор контролювати складно. Можливо, вам просто не пощастило і ви потрапили на день з великими чергами, а після подзвонили не компетентному співробітнику. У будь-якому випадку банку слід приділити більше часу навчанню персоналу.
Дуже навіть не однозначний банк і користуючись їх послугами потрібно дуже уважно читати договори. Спочатку пропонують дуже вигідні ставки, як по кредитах, так і за депозитами. Користувався і тим і іншим, спочатку вкладав депозит, потім оформляв автокредит. Але і в тій, і в іншій ситуації, банк примудряється змінювати процентні ставки в свою користь, вже під час користування послугою, тобто, на депозит вони зменшили відсоток, а на кредит – збільшили. І все це було обумовлено в договорі, який як завжди ніхто з нас не перечитує від букви до букви.
Спасибі, що поділилися думкою. На жаль, такі ситуації не рідкість. Єдине, що може вберегти від переплати і зміни умов – уважне вивчення договору.