Хоча іноді люди скаржаться на те, що важко розібратися в інтерфейсі, не завжди добре працює My Bank, довго не могли додзвонитися на гарячу лінію, більшість клієнтів ПАТ «Південний», стверджує, що їх влаштовує і обслуговування, і функціонал. До переваг сервісу відносять відсутність комісії при знятті грошей в банкоматі, при перекладі в іншу валюту, наявність бонусних програм, можливість швидко отримати кредит.
Платіжна карта в «Південному» оформляється за добу, в той час як в деяких інших українських банках доводиться чекати 2 тижні.
8
3
1
Вчора написала відгук, але як не дивно його видалили. Обслуговування жахливе. Працівник банку без мого відома зняла всю суму замість часткової з депозиту, і запропонувала прийти наступного дня по кошти. Коли я відмовилася, сказали , щоб я очікавула півгодини, поки операцію відмінять. Коли я зателефонувала на колл -центр, щоб дізнатися залишок коштів на депозиті, мені відмовились надати інформацію.т я забула код слово. , Відмовити дані код слова ніхто не запрошував, хоча я телефонувала з номеру, який закріплений за мною в базі і могла назвати всі особисті дані.
Ваш відгук не був вилучений, просто потрібен час на модерацію кожного повідомлення. На нашому сайті це відбувається вручну.
Жахливе обслуговування. Спеціаліст не знає ні назв депозитів, ні відсоткових ставок. Без мого відома зняла з депозиту всю суму коштів, хоча я просила частину. Для вирішення питання запропонувала прийти в інший день, щоб забрати кошти або чекати півгодини, поки відмінять операцію. коли я зателефонувала на колл-центр, мені відмовились надати інформацію про кількість коштів на депозиті, так я забула кодове слово.хоча я телефоную з номера який закріплений за мною в базі, можу назвати всі особисті дані, але можливості змінити це кодове слово ніхто не надає. Чому в інших банках відкриття депозитів складає 10хвилин і всі дані я можу уточнити по телефону??? Чому я не маю можливість змінити кодове слово?????
Дякую за відгук. Шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з некомпетентним співробітником. Щодо ідентифікації за номером телефону, то кожна компанія закладає свій алгоритм, який не можна порушувати. Це питання безпеки й співробітники на тому кінці трубки не могли нею знехтувати.
Потрібен був кредит на машину, вирішив брати саме в цьому банку. Відділення вул. Саксаганського, 74, Київ. Швидке оформлення та адекватний відсоток, плюс працівники банку, які дали всю інформацію і не намагалися продати непотрібні послуги. У підсумку тільки позитивні емоції.
Спасибі, Ілля, що поділилися з читачами своєю думкою. Добре, коли банк дотримується всіх стандартів обслуговування клієнта.
Більш тупого банку, ніж Південний, я не зустрічав ще. Ні смс-банкінгу немає можливості підключити, ні інтернет-банкінгу, по крайней мере, так мені пояснили співробітники при видачі зарплатної картки. Та ще й банкоматів рідних днем з вогнем не знайти, добре, що в Приваті дає до 1000 за раз знімати, і то щоб пристойну суму зняти, треба біля банкомату півгодини стирчати
Спасибі, що поділилися своєю думкою. Про відсутність смс або інтернет-банкінгу вам повідомили співробітники відділення? На жаль, ви володієте недостовірною інформацією, оскільки функціонує онлайн-портал “Південний My Bank”, який дозволяє управляти картою, рахунком, здійснювати популярні касові операції, платити за КУ, поповнювати мобільний, а крім цього ще й відкривати депозити або погашати кредити не виходячи з дому. І все це без додаткової комісії.
Жах в том.что завжди вважала що Південний відмінний банк. Виявилось, що в зв’язку з сьогоднішнім становищем з країні припинили виплати з поточних рахунків. Навіть при заздалегідь замовленій суммі.
Дякую за відгук. Ситуація наразі незрозуміла. Не могли би ви докладніше розповісти, що трапилося.
Досить часто купую в цьому банку готівкові долари і євро. Курс тут, як правило, вигідніше, ніж у конкурентів. І що ще важливіше, валюта практично завжди є в наявності в потрібній кількості, а не пара сотень. А ось рахунок відкрити, напевно, не наважуся – чув від пари знайомих, що бувають проблеми з видачею готівки в банкоматах у цього банку, які потім доводиться довго вирішувати.
Дякую за відгук. Проблема з видачею готівки може бути в разі установки обмежень або на суму, або на кількість купюр. Якщо ваші знайомі знімали великі суми, то могла статися одна з ситуацій, наприклад, залишок в банкоматі виключно 50-гривневих асигнацій.