ПриватБанк користується популярністю серед українців. Велика частина зарплатних і стипендіальних карт оформлена саме тут. Різноманітність банківських продуктів, можливість виконувати більшу частину операцій через мобільний додаток – незаперечні переваги. Однак частина користувачів, які не довіряють онлайн-сервісам, регулярно відправляються до відділення для здійснення платежів, створюючи черги.
7
4
2
Некомпетентні співробітники, що мурижать по 3 дні над штатним питанням. Відділення міста Київ, вул. Михайлівська, 18. Не можуть прочитати свою ж інструкцію. Черга – факт, 1 люд. на всіх фіз. Тому що другу перекинули. У мене за весь час жодного разу не було ні разу без косяка. Сам Приват – огидний банк. Можливе використання лише в статусі податкового резидента.
Добрий день, Дмитро! Співчуваю, що ви зіткнулися з професійною некомпетентністю. Є надія, що власники Приватбанку звернуть на це увагу.
За шкалою від 0 до 10 твердий НУЛЬ. Кременецька філія розчарувала, анулюю карточку і з храмами, непрофісвоналами спілкуватись немає бажання.
“Тисячка по-приватівськи”
Мова йде про відділення”Любінська” Львівського міського відділення Західного ГРУ ( м. Львів, вул. Любінська, 104 ). 24 квітня 2020р його керівництвом був вкрай незадовільно організований прийом відвідувачів. Черга метрів 300, якщо не більше. Люди вистояли по 3-4години, в тому числі, і старенькі бабусі та дідусі.
На жаль, безлад у цю чергу вносили самі працівники відділення, організувавши, крім загальної, ще дві черги, мовляв, до терміналів та операторів. Біля входу було скупчення, ніяких обмежувальних заходів, передбачених карантином, саме тут не вживалося.
Працівники час від часу виходили і поза чергою закликали до відділення своїх знайомих.
Я, котрій 81 рік, особисто вистояла чергу з 10.30 до 14.30 , на сонці, присісти ніде було,- жодних умов для такого тривалого там перебування. Витратила стільки часу лише для того, щоб перевести 500 грн на день народження і водночас зняти кошти з двох карток.
На моє зауваження працівниця, яка представилась керівником, не відреагувала, не те, щоб попросити вибачення, – зовсім не на своєму місці людина.
Ви ж стільки позакривали на карантин відділень, невже не можна було передбачити дні навантажень , зменшити обідні перерви, задіяти усі каси, більше працівників, тощо? Ви ж знали, коли пройшло перерахування тієї нещасної тисячі, і що за нею обов”язково масово підуть незаможні люди, у тому числі, і перестарілі, одинокі і т.п.?!!
Усе це свідчення того, що Ваші працівники не поважають себе як професіоналів, не дбають про авторитет банку, зневажливо ставляться до людей.
До цього часу мене обслуговували в іншому( нині закритому) відділенні на вул.Виговського, там таких недоречностей не допускали, хоч і часом траплявся великий наплив людей. І працівники ставились до клієнтів з повагою, вони б обов”язково запросили б до себе в першу чергу людей, кому за 80 і більше, запропонували б навіть випити шклянку води, бо двом, хто стояв поруч зі мною, було погано, і ми ділилися валідолом. Одним словом, треба вчити персонал, перше, ніж допускати їх до роботи з людьми.
Таке відношення до своїх обов”язків чиновників, нівелює не лише зусилля керівництва банку загалом, але й уряду, і Президента.
Із засудженням зневажливого ставлення до людей, Світлана Андріївна Демченко
Добрий день, хочу сказати ви аферіти з великої літери, лиходії, як вас ще земля носить наживатися на простий народ.
Дякую за відгук. Наталю, розкажіть, будь ласка, докладніше, що сталося.
Колись Приватні був ДУЖЕ технологічним банком. Тепер же він не тільки свої працюючі сервіси в 100% робочому стані підтримати не може, так ще й за монетарною політикою НБУ не встигає!
Ну що це, блін, таке, що термінали не беру купюри по 1000 грн ?!
Т / е / банкомати видають – а термінали принимати не всі (((
Бісить …
Дякую за відгук. Ви вказали на глобальну помилку. Будемо сподіватися, що технічна підтримка банку усуне таку проблему.
Даремно ви вірите цьому банку, продає особисту інформацію всім підряд, і з карти можуть знімати гроші все.Вообщем запроданців
Спасибі, що поділилися думкою. Інна, підкажіть, ви зіткнулися з проблемами в роботі ПриватБанку?
Днями мене розвели шахраї. Зламали аккаунт моєї подруги в VK і попросили закинути гроші на телефон. Я була впевнена, що пише мені саме вона, тому ні скільки не сумніваючись, оплатила їй телефон. Коли трохи пізніше зрозуміла, що мене обдурили, написала в онлайн-чат мобільного додатка банку, приклавши скріншоти листування з шахраями. Через кілька днів гроші повернулися назад на карту. не очікувала, звичайно. Це ж не вина банку, а діри в моїй пильності. P.s. Компанії банку у мене вже 4 роки. Ніяких проблем з платежами і обслуговуванням ніколи не було. Дуже подобається мобільний додаток. Про банк тільки позитивні емоції.
Спасибі, що поділилися своєю історією. Приватбанк відмінно проявляє себе в боротьбі з шахраями. Я радий, що ваша ситуація теж отримала успішний результат.
На терміналах пише гроші прийдуть через 10 хв а пройшло вже 24 години грошей нема оператор розказує що буде іти 3 дня будьласка напишіть на терміналах що гроші прийдуть через три дня і не обманюйте людей