Можна зустріти багато позитивних відгуків про Укргазбанк. Його клієнти відзначають такі переваги:
- Вигідні умови обслуговування рахунків і депозитів.
- Кредитування за державною програмою з компенсацією частини позики з державного бюджету.
- Вигідне споживче кредитування готівкою.
- Швидке оформлення кредиту вкладниками банку під заставу депозиту.
Серед недоліків клієнти відзначають:
- Непросте отримання споживчого кредиту для фіз. осіб. У клієнта обов’язково запитають довідку про доходи. Крім того, рішення про оформлення позики приймається через кілька днів.
- Щодо програми кредитування на придбання енергоефективного обладнання, тут клієнтам нараховуються додаткові комісії за відкриття рахунку, страхування, переказ коштів на рахунок продавця, що збільшує вартість кредиту.
Але в цілому, банк відрізняється стабільністю і надійністю. Якщо у клієнтів виникають якісь проблеми, співробітники банку намагаються швидко їх вирішити.
Укргазбанк – це серйозна фінансова установа з великим переліком послуг, які розраховані на різні сегменти населення. Тут можна відкрити депозит і оформити споживчий кредит. Але для цього доведеться засвідчити свою платоспроможність і підтвердити високий рейтинг позичальника.
4
3
2
Доброго дня. Я зверталась в два відділення цього банку в Івано- Франківську. Це не банк це якийсь жах. Людина звертається за допомогою в вирішенні проблеми яку створив сам банк , своїм оновленням мобільного додатку, що призвело до блокування цього додатку, так вони фудболять його , і спирають один на одного банк на гарячю лінію , тобто сallцентр, а ті на банк. А ти вимушений між ними бігати. Я теж працюю. У вас працівники не можуть вирішити чи пояснити відправте їх на навчання. Просто накіпіло. Я буду просить моє керівництво щоб перевели мене на інший банк. І ця біда сталась не тільки у мене, вже 60%моїх колег згідні перейти на інший банк. Термін дозволу на вашу гарячу лінію це перевірка терпіння і повірте великого, за цей період всі гроші можуть зняти . Зато ви себе представляєте як представницький український банк. (цензура) повне. Я не рекомендую .
Дуже не хороші люди. Був у відділенні в Дніпрі на вул. Гагаріна 102. Вимагають, щоб заходили до них у масках (самі вони теж в масках), а масок ніде поблизу немає. Моя прийшла в непридатність. Я їх дуже сильно попросив прийняти мене (г * . питання було), сказав, що приїхав з іншого міста, але мені було відмовлено і навіть попередили, що можуть викликати поліцію в разі конфлікту. За клієнта вони не тримаються. Банкомату в цьому відділенні немає.
Добрий день, Олексій! Вимога банку надіти маску в закритому приміщенні абсолютно нормальна і відповідає епідеміологічній ситуації у країні. Якщо ваша маска вже стала непридатною для використання, вам необхідно купити нову.
Жахливий банк, живу в місті Калуш Івано-Франківської області на вулиці братів Фільчінскіх, важко живеться в країні, грошей немає, роботи мало ось я і вирішив взяти кредит саме в цьому банку, друзі чомусь багато хвалили Укргазбанк. Спочатку мені не сподобалося, що я повинен був 15 хвилин чекати біля телефону поки мені дадут відповідь, потім попалася якась та хамка по телефону, яка за місце допомоги сказала, що б я йшов в банк і там з’ясовував все, що мені треба. Подумав я і вирішив, що краще вже без грошей залишуся, ніж таке ставлення терпіти стану.
Спасибі, що залишили свій відгук. Підкажіть, у вас вже була карта даного банку? Який вид кредиту ви хотіли отримати? Відповіді на ці запитання є важливими, адже банку для видачі кредиту необхідний пакет документів, ваша письмова згода.
Уже кілька разів ловив Укргазбанк на затримках в проведенні платежів. Те що через Приват практично гарантовано надходить на рахунок одержувача за кілька хвилин, в Укргазбанку може зайняти добу. У чому тут проблема – навмисно затримують або система у них косячно працює, не знаю. Але бюджетні платежі і податки в останній день через них точно відправляти не варто.
Дякую за відгук. Дійсно, інколи складаються ситуації, коли гроші надходять із затримкою, можливо вам просто не пощастило одного разу.
Добрий вечір! Є вашим клієнтом вже тривалий час, за яке траплялися різні ситуації. На сьогодні можна відзначити зростання рівня банку. Користуюся вашими картами, часто роблю платежі через мобільний додаток, але ваш графік робіт напружує. Чи є можливість не робити перерв а регламент в кінці дня, так як ви про них не попереджуєте, і тривають вони по кілька годин. Якщо ви зацікавлені в подальшому зростанні, вирішите цю проблему для ваших клієнтів!
Добридень! Сподіваюсь, що співробітники банку побачать ваш відгук та виправлять становище.