УКРСИББАНК давно працює в нашій країні – вже майже двадцять років. Він має репутацію надійного фінансового партнера. Наші фахівці вивчили те, що клієнти говорять про цей банк. Клієнтам подобається, що можна підібрати різноманітні карткові та кредитні продукти. Процентні ставки тут адекватні, трохи нижче ніж в інших банках. Обслуговування швидке, компетентне. Клієнти задоволені страхуванням і продуктами для бізнесу.
Якщо ви користувалися послугами Укрсиббанку, можете поділитися відгуками про продукти (кредити, депозити, карти), співпрацю чи обслуговування. Дана інформація буде корисна нашим читачам.
8
2
1
Банк, который вас преследует. С недавних пор мой менеджер из Укрсиббанка настойчиво зазывает меня в отделение банка для актуализации моих данных. Надо, мол, прийти в отделение с паспортом и идентификационным кодом. Также приходят СМС от банка с такой же просьбой, придите в банк с паспортом и кодом или мы закроем ваши счета. Понятия не имею, какого, простите, черта, они ко мне прицепились, муж открывал счета в то же время, что и я, и его присутствие в банке не требуется почему-то. Причем я была в банке не так давно, около полугода назад, и мы сверили все данные с менеджером. Так какого дьявола я должна ехать в банк сейчас, в коронавирус, чтобы снова сверить данные? Что по их мнению у меня за полгода поменялось? Я предложила менеджеру сверить данные как-то онлайн, удаленно, ибо я работаю из дома из-за пандемии и никуда лишний раз не хожу, но нет, надо приехать лично. Спасибо, Укрсиб, за клиентоориентированность.
Спасибо за отзыв. Готов предположить, что сотруднику банка действительно зачем-то потребовались повторно ваши документы. Сотрудник лишь выполняет распоряжение руководителей. Поэтому я тоже бы вам посоветовал найти время и все-таки отправиться в банк.
Відмінний банк, відмінний персонал – відділення в Дніпрі на пр. Богдана Хмельницького 113.
Особлива подяка фінансовому консультанту – Давідян Діані.
Спеціаліст з великої літери.
Отримав вичерпну консультацію, допомогу і довготривалу підтримку по будь-яким питанням банку.
Банкомат всередині відділення.
5+
Дякую за відгук! Справді, фахівці банку прагнуть повністю проінформувати клієнтів щодо всіх питань, які їх цікавлять.
Колись треба було терміново відкрити рахунок і покласти гроші на карту, щоб класти і знімати можна було без відсотків. Зробили – класно. Я користувалася готівкою і думала, що і далі все буде так добре. Якось прийшла до відділення на 12 кварталі в Дніпрі, щоб в касі поповнити рахунок. Даю карту, паспорт і гроші. Оператор дивиться на мене, на карту, знову на мене, німа сцена … .І тут вона починає психувати і обурюватися, звідки я взяла таку карту взагалі і що я від неї хочу. Звідки я взяла карту? Рілі? Вирізала з пластмасски! У підсумку мені то карту поповнили, але я була змушена декільком співробітникам розповідати історію про те, коли і в якому відділенні я отримувала таку картку.
Дякую за відгук. Можливо, ви просто потрапили на новенького співробітника, який ще не до кінця ознайомився з банківськими продуктами. З боку банку це упущення, згоден. Підкажіть, в подальшому, в цьому або інших відділеннях, ви без праці змогли поповнювати свою карту?
Шкода немає статусу “оскаженілий”
Ukrsibbank BNP Paribas Group ваше VIP обслуговування це лютий пі … дець! Цензурних фраз тут немає
У понеділок уточнюю, чи можна замовити зняття доларів в Києві з поточного рахунку (розумію паніка і таке інше). Кажуть: так, все норм. Беру квиток і їду до Києва.
Замовляю у вівторок вранці на середу – приймають заявку, все ок.
Приходжу в середу в відділення (Київ, Крещаіік 24) – грошей немає. Відділення, отримавши заявку, відразу її відхилило. Тільки мені ніхто не повідомив!
І тут вишенька на торті: замість вирішення мого питання, співробітник відділення і співробітник контакт центру при мені з’ясовують хто порушив регламент !!! Ну бл …, ну як так можна ?! Я 10 хвилин слухаю музику, поки Олег, співробітник КЦ з’ясовує хто порушив регламент! І це віп обслуговування ?!
Ах да, мені ще розповідають що у нас нац валюта гривня, і що як тільки долари літаками привезуть в Україну, мені їх відразу видадут. Серйозно? !!! Я теж читаю новини, тільки нахрен мені ці історії?
Для порівняння: я аналогічно замовив гроші в # приватбанк – і там просто виконали заявку! Ось, бл …, взяли і просто видали замовлену суму. Без оповідань про літаки.
При тому що суми замовляв зіставні і не великі, до 10к.
Для мене мораль цієї байки така: віп обслуговування в # укрсиббанк повне гавно. Здорово, якщо в УкрСибі відпрацюють свої бізнес процеси, а при виникненні проблем / труднощів вирішуватимуть завдання клієнта, а не з’ясовувати хто порушив регламент при клієнті, з телефону клієнта.
P.s. я потім ще намагався знайти суму, знімаючи по 500 баксів в різних відділеннях – не вийшло. Чи не змогли навіть в цьому допомогти (
це не реклама Привату. Це мій сьогоднішній досвід.
P.p.s. ну і в завершенні історії – привожу діалог з Укрсиббанком в фейсбуці (мої слова – курсивом). Якщо чесно – очікував іншого (
чого саме? Напевно простого вибачення за заподіяні незручності. Але точно не брехні і не перекладання відповідальності.
Усміхнувся, що спочатку завершили чат – а потім, коли оприлюднив цю ситуацію – все таки вибачилися … Сумно (
Добрий день. Засоби замовлялися через контакт центр за номером 729, у вівторок 17 березня, о 10:34
Сумно не тільки те, що замовлення коштів скасували, а мене ніхто не попередив.
Сумно ще й те, що замість вирішення виниклої складної ситуації, що виникла з вини співробітників банку, співробітники банку вирішують хто порушив регламент (
Шалено розчарований банком і обслуговуванням
Добрий день, Олексій. В даний момент в зв’язку з ситуацією з “карантином” виникає затримка з доставкою валюти. Найближчим часом за інформацією від НБУ ситуація буде виправлена, і клієнти зможуть без складності отримати свої кошти. В даний момент вам необхідно підтримувати зв’язок з відділенням, і здійснювати замовлення безпосередньо через них. В клієнтської підтримки не приймаються замовлення на валюту.
як шкода, що при замовленні валюти мені цього ніхто не сказав. Більш того, перед поїздкою до Києва я подзвонив на 729 і уточнив, чи можу замовити, чи немає складнощів. І мені сказали, що все ок.
Ситуація виникла 18.03 коли ввели “карантин” закриття авіаліній. До даного моменту все було в стандартному режимі і валюти було досить для переведення в готівку клієнтами. В даний момент дуже багато обналічивают валютні рахунки і дійсно катастрофічно виникає нестача валюти. З боку банку робиться все можливе, щоб в найкоротші терміни ситуація була виправлена в кращу сторону і клієнти банку могли безперешкодно отримати свої кошти.
я замовив гроші 17 березня
18 вранці вони повинні були бути в відділенні. І Ограпніченія введені о 12 годині днів 18 березня не могли вплинути на моє замовлення 17 березня.
Більш того, співробітниця відділення на Хрещатик 24 сказала, що відхилила замовлення мій на видачу валюти ще 17 березня і його просто мене не повідомили.
З цього не потрібно робити посилання, що труднощі почалися з введенням карантину 18 числа. Це не правда.
І знаєте, що мене ще дивує: замість простого “Приносимо свої вибачення за доставлені незручності” ви перекладаєте вину на треті, зовнішні причини
Факап на стороні банку: і в комунікаціях між відділеннями і контакт центром, і в роботі з клієнтом.
шкода, що банк займає позицію заперечення помилки зі сторони своїх співробітників і “переведення стрілок
Чат завершено.
20 МАР 2020 р, 13:15
Від імені банку приносимо вам вибачення за створені незручності. На поточний момент дійсно спостерігаються тимчасові затримки з доставкою валюти в відділення банку. У свою чергу ми робимо все можливе, щоб врегулювати дану ситуацію.
Дякую за відгук. Ситуація, звичайно, не з простих. Мабуть далеко не всі фінансові установи змогли перебудувати свою роботу в змінених умовах. Хоча, не виключаю і той факт, що в цілому процедура вирішення нестандартних ситуацій у них не налагоджена. Будемо сподіватися, що дана ситуація стане для банку відправною точкою для змін і перегляду стандартів обслуговування.
Не зовсім сподобалися значні переплати цього банку, але тільки тут мені схвалили кредит. Справа в тому, що у мене погана кредитна історія, тому скрізь отримувала відмову на кредитування. Цей банк мене дуже виручив. Вдалося достроково закрити кредит, відсотки частково перерахували. Обслуговування хороше, докладно консультують про кредитні продукти.
Дякую, якщо будуть з`являтися додаткові питіння, то завжди можна звернутися на гарячу лінію банку або прочитати огляд на нашому сайті.
Якістю обслуговування та умовами задоволений. Прикро що спектр послуг малий, але тими що надаються на значно кращі ніж у інших, в тому числі великих, банках.