Основною перевагою Універсал Банку, яка була гідно оцінена більшістю клієнтів, стало створення онлайн-банку Monobank. Великий пільговий період при використанні кредитних коштів, відмінно працює додаток, кешбек, оплата товарів і послуг без комісії і інші плюси виділяють для себе користувачі Monobank.
Серед недоліків співпраці з Universalbank можна виділити випадки неякісного обслуговування у відділеннях.
4
1
0
Почну з того, що я був адвокатом бренду (банку), в результаті все перекреслив 1 момент, мене проконсультували неправильно по депозиту і я потрапив в неприємну ситуацію … Тепер хочеться зняти всі наклейки з ноутбука … Був у відділенні на Дм. Яворницького. Поклав гроші на депозит, потім почув про новий депозит айрон, вирішив накопичити гроші, щоб просто проюзати нові функції, зняв гроші з інших банків, відніс їх в 1 відділення в Дніпрі, але там все одно не вистачало маленької суми. У підсумку мені менеджер сказав, що є депозит з достроковим розірванням (точніше він вже був і я хотів покласти на нього гроші, але він працював тільки на андроїді ….) В результаті я поклав гроші, прийшов через час, щоб перевести все на айрон і докласти суму (думаю ось круто, отримаю залізну карту, ніби я якась дитина) в результаті перепитав у менеджера банку, подзвонив в підтримку, мені сказали кладіть гроші і перекладете все на айрон, я поклав і потім почав переводити, але виявилося, що я не можу цього зробити, так як депозит з достроковим розірванням, але протягом місяця я все одно не зможу зняти гроші ……. депозит з достроковим розірванням, але гроші достроково я зняти не можу, я їх навіть не можу перевести на інший депозит …. Карл, я гроші не забираю, готовий втратити всі нараховані відсотки, щоб не втрачати час, але Карл, я все одно не можу своїми грошима розпоряджатися … тепер витрачено багато нервів і часу на спілкування і відвідування банку …. і найголовніше, це моє ставлення до банку …. я не знаю скільки для вас обходиться знаходити 1 клієнт з депозитом, але думаю це не є лояльне ставлення до клієнтів …. тепер доведеться дочекатися, зняти гроші і перевести їх у інший банк ….
Добрий день, Данило! Спасибі за те, що поділилися своєю думкою. Можливо, ви неуважно прочитали умови, зазначені в депозитному договорі. Якщо ж справа в некомпетентному співробітнику, який дезінформував вас, сподіваємося, що власники Універсал банку звернуть увагу на цей момент.
Користувався даним банком для оформлення кредиту. Серйозні проблеми з оформленням не зустрічалися. Мінімум документів. Маленькі невдоволення залишилися лише при очікуванні схвалення кредиту. Скористався цим банком через вигідних умов по кредиту, що рідко зустрічається. Кредит брати звичайно погано, але банк вирішив мені цю проблему. Також працівники банку добре ставляться до клієнтів.
Дякую, що відгукнулися. Очікування схвалення кридиту є стандартною процедурою у багатьох фінансових установах.
Вистояла чергу до каси (каса працює одна, касир нікуди не поспішає), в касі ще зачекала поки касир “закінчить операцію”, даю свої квитанції і дізнаюся, що в касі обслуговуються ВИКЛЮЧНО клієнти, які мають рахунок в банку. На питання “чому і як” – вказали на двері.Подзвонила на “гарячу лінію” банку, виявляється, що банк взагалі не надає таких послуг. Запииала, чи можливо повісити відповідну об*яву на двері банку – сказали йти до відділення і висловлювати свої пропозиції там, а центральний офісі з цим розбиратися не буде. Ось така відкритість і прозорпість.